Friday, September 28, 2007

X记控股(5)陆羽仁

又过了期指结算日,正常来说,在月头的十日,股市会较平静,大户会在月中才发功,推动股市向一个方向发展,不过近日股市都唔太正常,所以唔知可唔可以用正常方式猜度之。

在牛气冲天的股市,有好多新仔入场,犯上各式各样新仔的毛病,例如网友

佐助的自白,也可以看到新手的无奈,��样讲:「我是新仔,我今年二月尾才开始买股票,好不幸遇上三月五号既恒指大跌市七百七十七点,当时我忍痛将股票全 cut loss了,有一段时间唔敢再入股玩,但后来起五月尾六月头,我又再尝试起股海找一点点o既利润,起初都唔错架每日低买高卖,一两日内出货,真系眼前o既利润都几好,十几万既本钱,很快我就�到几万蚊。

「但大家仲记唔记得八月十七日o既大跌市?我眼见我自己手上o既股票,几日就差唔多跌左三分之一,果时真系好担心因为记得人地话真正o既大跌市是会无左三分之二,我唔想连本钱都无埋,所以又再起deep V最底cut loss了,这次对我�讲好伤,我早前赢了o既全部都无埋,同埋lost了大约三万几蚊好唔开心呀!!!

「幸好有幸发现左呢个Blog,每日睇陆sir你无私既教导同埋一班网友o既分享,我仲一口气就睇完陆sir你果两本书得益不少呢。我知道�咩系价值投资,知道自己一直都系投机,我依家想将资金投入去0005(汇丰) and 2823(A50基金)我想长hold,但0005依家入市系唔系好唔理智呢??定等跌市先入市好呢?现家2823又好贵呀!!!!但又见到恒指日日都创新高,我又好似唔入就会失去好多找钱既机会><"陆sir,你认为我应该全hold cash等大跌市先入好,定依家就开始入会好呢?我o既十余万系老本,无咩用途,之前系放起银行收利息o既,希望陆可以覆我啦!!! thz a lot!! ! 」

睇完佐助的自白,发现他都算是几典型新仔,有几个特征:

第一,过去投资趋向保守,只把钱放在银行收息,以往只是一间极保守公司。

第二,一开始入市就不知不觉成为投机者,开�间投机公司而不自知。

既然开�投机公司都唔知,自然不懂得投机的策略,犯上「嬴粒糖,输间厂」的毛病,在中等速度的升市,出出入入,炒股唔识坐,赚钱不多。但跌落来不识一成止蚀,要在调整市跌三成时才止蚀,被逼在deep V之底斩仓。

第三,表面看如果他当日输三成都唔止蚀,等到今日会几发。不过若果系唔觉意开�间投机公司,又唔识死永远唔止蚀,最后一跌到来时,就会一铺清袋。所以佐助怕死在8月17日止蚀,看来很笨,但无有怕永不止蚀的人,长线更笨,狂炒而能赢到尾者,万中无一。

第四,想由投机公司转番做投资公司,现在似乎太迟,因为在这种大牛市中,便宜货相当有限,A50基金现价248元,距离年多前陆羽仁第一次叫人买时的50元,已升到近5倍,或者再可以再升到300元、400元都讲唔定,但跌起上来亦会几惨,可以炒而不可以投资。现在的市况,狂炒容易投资难,投资公司要先练吓忍功为尚。唔系无好股,但系渠地唔会升,你买�都好似无买一样。

新仔炒股,注定要交学费,在这种狂升市中,最后恐怕新仔要交很�贵的学费,才知道股市是什么一回事。股市是财富转移之地,富可敌国的金融巨企,一次又一次地在人为的股市波浪中,把财富转移,吸干市场的资金,一批又一批的股坛新仔,就如登陆诺曼第的士兵,在无情炮火中牺牲。

讲多两句,股市升得�急,如今已进入速动的升市,快上快落,如果要开投机部去炒,只能快来快去,做吓一日鲜两日鲜,如果赢到粒大糖,股价一回头就要走,唔好长期坐货,和升市初期的要坐吓货的投机手法相反。你可能会问,�样短炒未必赚到钱,我会话�样就考你功力了,如果你间公司开�投机部试过都赚唔到钱,咪停��唔俾�运作�;若果赚到钱,咪俾�细细地玩吓�;搞公司好简单,赚钱的部门可以继续,唔赚钱的部门要折埋。要抱着跌市随时到来的心理,才可以入市投机。

No comments: